“Nu nog korter!"

Op 27 augustus 2010 zet Eye-Wash Productions twee korte choreografieen neer op festival Zomerparkfeest in Venlo. 
Dit jaar staat tijdens het festival het thema 'verleiding' centraal. Op de vrijdagavond wilde de festivalorganisatie graag korte, verplaatsbare choreografieen neerzetten die uitgaan van dat thema. Deze choreografieen verplaatsen zich afwisselend over het festivalterrein.

Concepten
Verleiding kan op diverse wijzen worden geinterpreteerd. Eye-Wash Productions vulde het als volgt in:

Prijzencircus – “De grote flirtcompetitie”
Verleiden als sport. Over het terrein lopen twee promogirls. In competitiekleding gehuld strijden ze om de aandacht van het publiek. Tactieken worden regelmatig besproken met hun coach. Wie van de meiden kan de meeste bezoekers verleiden tot het aannemen van een festivalflyer? 
Daarbij wordt contact tussen de dansers niet vermeden. Aanvallen, verdedigen, scoren, verliezen zijn allemaal part of the game.

Kost een berg, wast een beetje – “De wonderdoekjes”
Twee in tutu's van poetsdoeken gehulde verkoopdames brengen hun wonderdoekjes aan de man via een duet met huishoudtrapjes. De poetsdoeken kunnen vanalles, maar... ze zijn verschikkelijk duur! Niemand zal ze dan ook - ondanks de verwoede pogingen van de dames - willen aanschaffen. Teleurgesteld druipen de dames af en proberen ze het op een nieuwe plek vol goede moed weer opnieuw.

Uitvoeringen
27 augustus 2010 - Zomerparkfeest Venlo 
 
Concept: Eye-Wash Productions
Vormgeving en choreografie: Kim van Vlerken en Fleur Rutten i.s.m. de dansers
Dansers: Marleen Hoornweg, Lonneke van Oort, Fleur Rutten en Kim van Vlerken
Coach "De grote flirtcompetitie": Maud van Vlerken
Video-, audio- en lichttechniek: Martijn Ruissen
Productie: Maud van Vlerken
Met dank aan:  Zomerparkfeest Venlo